close
Vážení uživatelé,
16. 8. 2020 budou služby Blog.cz a Galerie.cz ukončeny.
Děkujeme vám za společně strávené roky!
Zjistit více
 
šampóňáci, barbíňáci, barbínky a podobné pipinky, THaři, hopeři, náckové a zevlové KEEP OUT PLEASE ! ! ! Peace

Vypsaná fiXa

7. února 2006 v 20:11 | šňup |  Vypsaná fiXa
Když jsem porvé v rádiu slyšel Vypsanou fiXu, řekl jsem si :"Proboha co je to?" . Pak jsem ale na jednom fesťáku slyšel a viděl hrát kapelu, v jejíž čele stál ryšavý dlouhovlasý mladík s oprýskanou kytarou a hrál a zpíval, a já si řekl : "Ty neznám ale jsou mi povědomí.". Pak mi kámoš řekl:"To je přece fixa voe." a já myslel že si dělá prdel. Z rádia to bylo uplně něco jinýho než na živo. Bylo to skvělý.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Jakou posloucháte hudbu ?

Rock
Punk
Hip Hop
Pop
Jinou

Komentáře

1 mina mina | 7. února 2006 v 20:56 | Reagovat

Ať žije(píše) fixa!!!

Ať žije(píše) fixa!!!

Ať žije(píše) fixa!!!

Ať žije(píše) fixa!!!

Ať žije(píše) fixa!!!

2 SIMONA SIMONA | E-mail | 3. května 2006 v 10:24 | Reagovat

dementi...

3 SIMONA SIMONA | E-mail | 3. května 2006 v 10:24 | Reagovat

ste docela v pohode

4 autor autor | E-mail | 3. května 2006 v 22:08 | Reagovat

čau Simi já tě nechápu .Píšeš že sou dementi pak že sou v pohodě. A u těch TH sem to taky napochpil.Vysvětli mi to prosíím.

5 kiitja kiitja | Web | 14. května 2006 v 12:40 | Reagovat

ty jo já fixu jako fakt docela dost můžu. se mi jako fakt líbí. Jet to sad jediná česka punková skupina, která ví o čem zpívá a jejich texty (při zamyšlení) dávaj smysl.

6 xy xy | 1. června 2006 v 22:20 | Reagovat

Fixa je něco,co málokdo pochopí.....kdo si myslí,že jsou to jen vyhulení dementi,ten ať si políbí prdel....člověk,kterej dokáže pochopit jejich texty..musí mít něco víc..než jen v hlavě nasráno....

7 i i | 22. června 2006 v 21:08 | Reagovat

Fixa 4ever.....!

8 paolo paolo | E-mail | 29. června 2006 v 8:10 | Reagovat

Nechci Vám zde vnucovat svůj názor...já tu situaci vidim takhle : na VF sem byl poprvý před čtyřma rokama...na tom koncertě bylo asi 12 lidí a vstupák na ně byl dvacku...když to srovnáte s dnešní destruktivní dobou-kdy fixa hraje-vstupák 150,- a lidí tolik, že se v kotli pomalu ani nemůžete hnout...já to chápu, že každej si chce zaskákat a zařvat si "Uvaga Uvaga, palenie titonia povoduje raka" nebo "Roztočíme mrtvýho čápa nad hlavou...",ale proč sakra hraje v dnešnim světě tak nevyhnutelnou roli komerce?Když porovnam dobu kdy sem na nich byl poprvý,tak byli nejlepší..neřikam že teď nejsou ale v tý době byli "sví"..nikdo je neznal,hráli s většim nasazenim,nebyli ovlivněný prachama,byli rádi že hrajou pro těch pár desítek lidí...s nima se začaly kontrastovat i jejich desky...mě přijdou všechny moc fér...tim nemyslim, že všechny sou ty tři stěžejní,který fixu dokopaly tam,kde ted je...co třeba album "No burp!","Z Nietzcheho nic","Nová jarní kolekce",Smutné a veselé vraždy","Lunapark"...?Řiká Vám to vůbec něco? Nezpochybňuju Váš názor jen se snažim vykreslit tu situaci,která VF žene někam odkud se fixa už nevyhrabe...podle mě je jen otázka roků, ne-li měsíců, kdy se fixa maximálně nepohodne v něčem na čem se musej shodnout...a kuli čemu to bude? kuli dnešní době...kuli tomu že maj smlouvu...že sou vázaný...že nehrajou pro sebe a pro lidi jak tomu bývávalo ale hlavně a hlavně pro prachy...udělaj tam třeba show na dvě hodky max...ale za 150,-? a kupovat si kalení? to bych tam musel jít s pětikilem a to mi za to asi nestojí...tim nemyslim fixu...tu si poslechnu rád a je jedno kde je...ale stání fronty na beera půl hodiny pak se třeba díky tomu ani nedostanu tam kde sem původně stál...blbej vzduch...poslední dobou blbí lidi...nemyslim blbí jako hloupí ale blbí jakože prostě věková hranice 13-35let...občas tam potkam i nějakýho padesátníka,šedesátníka ale to už je extrém...to je další strašná věc která mě strašně vytáčí...pak ta atmosféra je totiž taková jaká je...ty starý lidi ! starý = nad 25 stojej na místě, texty nezpívaj...a my mladý to tam musíme dotahovat...ale nemáme na všechno...když z těch kupř. 400 lidí je třeba 200 lidí který nic nedělaj jde atmosféra vytvořit těžko...má to strašně negativů a rozhodně to neni tak jednoduchý,jak to tady třeba nepochopitelně pro vás vysvětluju,tak jak to vidim já...ale chtěl sem se podělit o svý poznatky-třeba vy jednou budete ty,vedle kterejch budu stát ve Futuru,Akropoli nebo Matrixu a budu jim řvát do ucha " To sme si zas užili života Francouzka zpívá chanson"...tak to samozřejmě neni jen u fixy-degraduju touto uvahou většinu české scény...myslete si každej co chcete,tohle si myslim já a to mi nikdo nevezme...třeba se časem dozvíte jak to doopravdy je...a dík ,žes to tak namáhavě čet/la :)

9 Smeták Smeták | 18. července 2006 v 10:11 | Reagovat

souhlas...

10 autor autor | E-mail | 21. července 2006 v 21:45 | Reagovat

wow páni, to bylo dost vyčerpávající. tohle samý pozoruju u jinejch českejch kapel, fixu tak dlouho neznám abych to posoudil ale máš recht

11 Simonka Simonka | 25. července 2006 v 16:06 | Reagovat

Asi takhle ještě před nedávnej sem si myslela že když někdo řekl vypsaná fixa jako že myslí tu věc,ale věc se změnila až sem slyšela jejich skvělou písničku Mažoretka která mě dostala od té doby je to moje oblíbená skupina!!!!A´t žije fixa!!!!

12 paolo paolo | E-mail | 31. července 2006 v 18:10 | Reagovat

no hele...zase ti nechci krást něco z čeho si asi momentálně šťastná nebo tak ale za 1) si nemyslim, že bys měla kapely posuzovat podle jedný stěžejní písničky, která v tu dobu kapelu táhne do všech možnejch žebříčků a hitparád a tudíž propadává komerci jak svině (viz. můj předešlý příspěvek!!!) a za 2) si nemyslim (opět můj názor), že je mažoretka tak úžasná jak tady vykresluješ...jediný co se mi na tom líbí je ten klip, kterej je fak suprovej-výbornej nápad-ale text i hudba mi k tomu moc neseděj...a navíc to už dost posrali tim, že dali pítrsovi místo bicích nějaký klávesy, který očividně nejsou jeho styl...ale nejde o ten klip, myslim že fixa má mnohem mnohem víc lepších songů než je mažoretka kterou bych oznámkoval známkou 3- za celkové provedení...ale časem taky uvidíte jak je tahle branže jenom o prachách a ty všichni účinkující vašich oblíbených kapel,který vám mávaj, povzbuzujou vás k většímu kotli, zpívaj pro vás, to dělaj jenom proto že maj polovinu veškerýho vstupnýho a polovinu výtěžku z baru plus nějaký ty "tisíce" navíc jako bonusy...sečteno,podtrženo...třeba 100.000 na hlavu ? fixa za jeden koncert půl milionu? s dnešní komercí která dává v dnešní době všemu směr to je možná ještě málo...

13 ato ato | 3. srpna 2006 v 21:45 | Reagovat

to paolo:tak jako je jasne ze to nikdo nebude delat zadarmo a ty bys na tom taky chtel neco trhnout!a s tou komerci VF to nebude zas tak horke!treba to dvd stoji 300kc!porad jim jde o prachy?

14 paolo paolo | E-mail | 6. srpna 2006 v 15:45 | Reagovat

he..nechci po nich aby to dělali zadarmo...ale proč neni vstupák na hodinu a půl fixy 50,-? z jakýho důvodu to je 150,-? proč? když v tom nejsou zahrnutý cigára ani kalení...je to na hlavu...to by na tyhle kalící koncerty musela chodit nějaká posraná smetánka z vyšších vrstev...stejně toho dřív nebo pozdějc docílej...dýfko možná stojí tři kila..to je možný...pro jednotlivce sou tři kila kulový oproti marketingovýmu tahu, kterej udělali...a kterej spočívá v tom že čim menší cena,tim větší poptávka..kdyby to bylo drahý tak to logicky nikdo nekupuje..a tudíž nemaj kšefta..a tudíž z mé logické dedukce vyplývá stále a pouze jen to, že 90% týhle branže kterou fixa dělá je o penězích..nebo si snad myslíš,že tohle všechno co hraje v jejich prospěch dělaj pro lidi?ne dělaj to pro sebe!...ještě něco?

dodatek ::: radši znovu podotýkám, že tohle se netýká jen a pouze fixy...kdo má voči a je trošku chytrej vidí, co se v týhle zemi děje..

15 ato ato | 7. srpna 2006 v 20:12 | Reagovat

Tak fixa to dela urcite i pro prachy musi se necim zivit a myslim ze tam je porad ta prvotni myslenka delat to pro lidi!VF neni moc priklad typku kteri to delaji hlavne kvuli penezum to jsis vzal spatny priklad!

16 Šimon Šimon | E-mail | 7. srpna 2006 v 20:45 | Reagovat

Hlavně FiXa neni ta kapela kterou hraní uživý dělaj to spíš jako bokovku.

17 paolo paolo | E-mail | 14. srpna 2006 v 11:24 | Reagovat

bokovku? a ty si snad někdy viděl pracovat márdiho?

18 sladicko5 sladicko5 | Web | 26. srpna 2006 v 17:52 | Reagovat

paolo: super clanek:D souhlasim s tebou!!!

19 Šimon Šimon | E-mail | 27. srpna 2006 v 12:58 | Reagovat

Paolo:neviděl ale pracuje,ty si ho viděl?

20 paolo paolo | E-mail | 27. srpna 2006 v 16:19 | Reagovat

jo viděl...asi před tejdnem s pítrsem na můstku...a včera na řevu řevnice...

21 kuba kuba | 26. října 2006 v 17:08 | Reagovat

simona je pěkná pííííííča co nemá mozek:-)

22 paolo paolo | E-mail | 2. listopadu 2006 v 12:48 | Reagovat

a ty ho máš? co to tady zasíráš zbytečnym spamem?

23 psychidelicus psychidelicus | 4. března 2007 v 11:58 | Reagovat

tyo, paolo jako nic proti ale myslim ze si hrajes na chytraka, pises tady o komerci a kdybys mel tu moznost a zastupy fandu za zadama, kterym se libi co delas a jsou ochotni za to neco obetovat, bys nebyl jinaci, takze jen jedna vec-NEZAVID JIM USPECH TY VEMENOOOOOO, vivat fixa

24 pongo pongo | E-mail | 28. března 2007 v 22:41 | Reagovat

Souhlasim s psychidelicusem.Nevim vo co ti de paolo.

25 veký anonym veký anonym | 1. dubna 2007 v 13:43 | Reagovat

no ja je teda znam od 9 let, kdy si je poustel kamaradcin bracha a nam se to strasne libilo..je mi jiz 14 a stale se mi strasne libi ale zase z jineho pohledu nez v tech 9 pak je zacal poslouchat spoluzak a delal papirove kapely a poustel u toho 1982(to bylo v 5tride) az sem se za nej stydela a pak prisla mazoretka a posloucha je pulka tridy... komerce nekomerce stve me to

26 paolo paolo | 9. dubna 2007 v 10:19 | Reagovat

já vás nenutim abyste se mnou souhlasili, je dobře že máte vlastní názor..jen asi nemáte vůbec páru o tom, co sem tim chtěl říct ale tj jedno :) kdybys do toho alespoň trošku viděl, muj milý psychidelicusi, přišel bys na to, že komerce se dá aspoň částečně potlačit..pokud by jí nechtěli, nemuseli by jí mít...nebo museli ale rozhodně ne v takovym rozsahu..a když  se snažíš dělat intelektuálního chlapce, který má o všem přehled vyvaruj se zbytečných gramatických chyb a k vnucení svého pošetilého názoru nepoužívej urážek, nadávek či se nesnaž daného ponížit..mě je člověk, jako ty, někde, takže mě to díky bohu nemůže urazit a pokud tě to zajímá, pořád si stojim za tím, co sem napsal... :)

27 hej tag trochu klidu do života hej tag trochu klidu do života | 17. dubna 2007 v 12:03 | Reagovat

souhlasim s paolem ptz kdyby nechtěli tag za prdelí takou komerci nemaj..neříkám že se mi fixa nelíbí ale štve mě že na y koncíky choděj čím dál tim větší volové,slyšim jak se o foxe bavěj samé barbíny v růžovym bo nějaký taký typy lidí který věděj vělký howno o ostatních kapelkách....to  že to dělaj pro prachy je možná pravda...kdo by nedělal....možná tam myšlneka pro lidi je....ale kdyby to bylo pro lidi neni vstup 150,- pivo nestojí 25,- atd atd....kdyby tam byla pořád přednější myšlenka pro lidi vstup by byl 50 Ká->jim by tzo stejně trhlo..akorát o 2/3 míň...tagže já souhlasim s paolem...komerce a prachy hejbou světem a svět spěje do prdele...

28 paolo paolo | 17. dubna 2007 v 20:12 | Reagovat

hezkyy...to mě potěšilo...že neni svět plný slepých debilů :)

29 ABARIZ ABARIZ | 22. dubna 2007 v 22:45 | Reagovat

Ja s vami souhlasim i nesouhlasim. Komerce byla je a bude a s tim nic nenadelate. Jestli chcete neco nekomercniho, tak si najdete dalsi zacinajici kapelku, kterou nikdo nezna a je stastna, ze na ni chodi 20 lidi. Jenze kdyz spolu vydrzej, tak za nakejch 3-5 let je komerce dostihne tak jako tak. Takze se holt budete muset smirit s tim, ze na Fixu chodi cim dal vic lidi. K tem penezum... Mardi si vydelava muzikou stejne jako ostatni clenove. Cetla sem ted nakej rozhovor. Osobne jim to zavidim. A vstupy na koncerty? nemuzes dat vstup za 50. To ti prijde strasne moc lidi a nebudes je mit kam dat. Cim slavnejsi, tim potrebujou vetsi prostory a ty prostory sou taky umerne drazsi. Osobne klidne na ne to 150 vyplaznu. Navic si myslim, ze Fixa s komerci kvalitu neztraci. Protoze to delaj HLAVNE pro lidi. To, ze na tom jeste vydelaj je jako bonus.

30 paolo paolo | 28. dubna 2007 v 8:44 | Reagovat

už nevim od koho ale výše bylo řečeno, že márdi bere svojí pozici ve VF jako "bokovku"...já tento názor dementoval, jak tak koukam, ty taky...na druhou stranu, myšlenka "HLAVNĚ pro lidi" mi k tomu vůbec nesedí...podle mě je to stále a jenom "HLAVNĚ pro prachy"...a ne malý prachy...

31 Tré Tré | 18. května 2007 v 20:26 | Reagovat

podle mě to spiš dělaj pro lidi !!! samozřejmě že na tom chtěj trochu i vydělat (kdo by nechtěl)...ale i tak...chtěj se uživit tim co je bavi to je muj nazor :)...a ani mi nepřijde že jsou nějak obzvlašt komerční...

32 janis janis | 19. května 2007 v 1:30 | Reagovat

ted jsem nyl v bozaku a byli skvely...

33 paolo paolo | 19. května 2007 v 9:54 | Reagovat

taky bych si chtěl TROCHU vydělat půl milionu...

skvělí sou dycky, ale o to tu nejde...

34 Tré Tré | 19. května 2007 v 12:17 | Reagovat

paolo: kdo by nechtěl ale ty asi nemaš kapelu na kterou choděj davy fanoušku :)

35 paolo paolo | 24. května 2007 v 22:31 | Reagovat

tré - to by ses divil...

36 Tré Tré | 25. května 2007 v 14:54 | Reagovat

(divila)...no nevim a co teda maš za kapelu ? bude naka antikomerčni ne :)

37 bonzo bonzo | E-mail | 26. května 2007 v 12:24 | Reagovat

kuwa proč si někdo myslí, že by muzikanti měli být chudáci bez prachů?! Myslíte si že jsou to jenom komedianti, kteří těží ze svého talentu a neměli by za svou práci dostávat prachy? Proč? jako víš kolik práce dá vymyslet text, vymyslet melodii, instrumentovat písničku a ještě se naučit dobře hrát, tak abys ji mohl předvést? Myslím, že když někdo umí zaujmout posluchače, měl by za to být odměněn a netahejte tady komerční zaprodanost, to je úplně něco jiného!

38 Tré Tré | 31. května 2007 v 22:32 | Reagovat

boože kdyby byli komerčni tak sou v každy hitparradě piše se o nich v bravu a tak to neni o tom že listek na jejich vystoupeni stoji vic než před pěti lety ;)

39 Barborka Barborka | Web | 8. června 2007 v 19:48 | Reagovat

Vypsaná fixa je suuppeer!! :D :*

40 ema ema | E-mail | 16. července 2007 v 16:56 | Reagovat

heh nemate nekdo plosim 1982 od nich stlasne se mne ta pisnicka libi a nemuzu ju sehnat napiste mi pl 421729400 dik moc

41 petulkaa.K petulkaa.K | 14. srpna 2007 v 17:56 | Reagovat

Jé.Debata o komerci-nekomerci se nějak rozvinula..co k tomu říct, už toho tady bylo řečeno dost, pokud jde o můj názor v podstatě se nějak neliší od názoru paola..FiXu mám ráda, ráda si ji poslechnu, koncerty jsou úžasný, ale vstup přemrštěnej, hlava na hlavě, ale nedá se o všech říct, že to jsou fanouškové - to poznáš, stačí se podívat...stojej,mlčej...jj, kam to spěje?? =o/

42 paolo paolo | 27. srpna 2007 v 21:48 | Reagovat

konečně někdo, kdo má trošku voči..respekt holka..kdyby Ti to nevadilo, rád bych ti osobně pogratuloval :)) takže kdy kde? :D

43 kaczenkaaa kaczenkaaa | Web | 10. září 2007 v 13:05 | Reagovat

HELE K TÝ ANKETĚ - KDE JE METAL???!!!=....((SI TEDA MYSLIM ŽE TAK VELKEY A ROZSÁHLEY ŽÁNR SI TO ZASLOUŽÍ...NAVÍC TAM NEMÁŠ POP, TO JE SI MYSLIM ZÁSADNÍ DNEŠNÍ HUDBA (i když příšerná ale to je wo názoru) JAKO ŽE TI TAM CHYBÍ SKA, GRUNGE, TECHNO, REAGGE, TO CHÁPU, ALE TŘEBA DNESKA JE I DISCO (bohužel) HODNĚ WOBLÍBENÁ A FREKVENTOVANÁ HUDBA...HMM?? JINAK JE TENHLE BLOG FAJN, LÍBÍ SE MI....SORRY ESLI¨SEM SE TĚ ŇÁK DOTKLA NEBO TAK....NEMYSLIM TO ŇÁK BLBĚ, JENOM TI TO CHCI ŘÍCT /napsat vlastněXD/

44 demon demon | 1. října 2007 v 21:55 | Reagovat

tady je bezva recenze na nove album VF, Fenomen:

http://www.endroo.ic.cz/02muzika.htm

45 P3tula P3tula | 15. listopadu 2007 v 10:54 | Reagovat

To Paolo:Tak když nás nenutíš aby sme si to taky mysleli, tak nám pořád ten tvůj názor necpy.....Pořád všem akorát cpeš že to dělaj pro prachy a o komereci atd..... Každej na to má snad svůj názor!...Tak to stačí napsat jen jednou... Jako třeba já si myslim že z části to dělaj pro peníze ale z tý větší části to děla proto, protože je to baví.. prostě dělaj něco co je baví a taky to dělaj pro lidi.... Nedělej tu ze sebe chytráka!  VF je supééééér.... jakýkoliv jejich Cd.... Ať je to "No Burp!" nebo cokoliv jiného......:o))

46 paolo paolo | 22. listopadu 2007 v 17:37 | Reagovat

4 report nu. 45 >> :D ... holka..já sem sem dobrý 3 měsíce nic nepsal a pořád Vám cpu svůj názor? :) tak to jóóó...

47 P3tula P3tula | 24. listopadu 2007 v 15:56 | Reagovat

Paolo:... Hh já jen řikám na to názor a nezáleží kdy si to sem psal... prostě si tady všem cpal svůj názor... a na tom kdy už fakt nezáleží.. protože lidi si to přečtou kdykoliv

48 paolo paolo | 3. prosince 2007 v 10:59 | Reagovat

cpal?:D ahaa :D haha...jen sem vykresloval situaci, jak to vidím já, nic víc...si dělejte co chcete viď mě je to šumák...vono se uvidí, kam fixa timhle stylem dojde...hhh...

49 romek romek | 6. prosince 2007 v 14:42 | Reagovat

paolo: Ty vole ty seš hodně mimo mísu. Nechci se do tebe nějak zbytečně navážet, ale přijde mi, že fakt nemáš pravdu. Ted jela fixa snůru a lístek stál kilo. To mi teda napiš nějakou podobnou kapelu, která má podobně nízký vstupný. Wohnout? Divokej Bill? Horkýže Slíže? Gaia Mesiah? Ani  jedna . Všechno už to leze ke dvoum kilům. Co se týká hraní, tak mi teda přijde, že fixa hraje pořád stejně jako když hráli pro těch dvacet lidí. Akorát je rozdíl v tom, že ted( na snuře k fenoménu) to mělo dobrej zvuk, vo hodně lepší než kdy jindy. Ted k těm tvejm plkům vo nějaký komerci. Jestlli je komerce to, že dojdu na koncert fixy, kterej stojí kilo, je na něm hodně lidí, který pařej a užívaj si to, má to dobrej zvuk a kapelku to fakt baví, tak já to schvaluju. Přečti si historii fixy na stránkách. Tam je jasně vidět, že jezdili léta po všech prdelích maximálně za cestáky, protože neměli jinou možnost. ŽÁDNÝ radia, žádný televize, žádná reklama. Ta kapela to má prostě poctivě vyježděný, tak nechápu proč do toho reješ. Kdyby to ty lidi nebavilo, tak se na ně vyserou. Podle mě seš prostě jenom ty nasranej, žes je objevil dřív a najednou to objevili další lidi. No a to je podle tebe špatně. Jo a ještě něco, kdybys sis pořádně přečet nějakej rozhovor s fixou, tak bys věděl, že skoro celá kapela chodí do normálně do práce.  Nevím príde mi, že máš nějakej komplex a tak si to prostě musíš vylejt přes ubohý napadání fixy.

50 fííhááááá fííhááááá | 6. prosince 2007 v 17:33 | Reagovat

jako taky bych přidala pár poznatků....na fiXu chodím skoro 2 roky...vím že i někdo dýl..ale určitě nesouhlasím s tim že fiXa hraje jinak...na skoro všech koncertech co jsem byla jsem si pokecala s někým z kapely,vyfotila sem se s nima,dostala sem podpis..myslim že v tomhle ohledu je fiXa k fanouškym hodně vstřícná...a i co se týče toho hraní....komunikace mezi nima a publikem nevázne,prostě to tam žije,vždycky,fakt sem byla na docela dost koncertech a každej z nich byl něčím vyjímečnej,i když to pořád byla fiXa,a jako nevim jestli vám přijde moc vyhodit tu stovku za vstup...tady někdo psal že by musel jít s pětikilem,tak jako jestli mu jde o to tam jít,zlít se do němoty a ten koncert proležet někde na zemi a vubec si to neužít,tak prostě podle mě tyhle lidi nevědí o co jde na těch koncertech...chodí se tam na tu kapelu a užít si to  a taky si to potom pamatovat,probrat s kámošema jak márdi dneska zahrál tuhle a tuhle ??? jasný ,bez piva si to hodně lidí asi neumí představit,přznávám se taky si ho dám,ale fakt sem nikdy na koncertě fiXy neutratila 500 za pití....nevim co bych vám tady k tomu ještě asi řekla...prostě fiXu mám ráda a kdykoli půjdu na její koncert

51 Diablo Diablo | 6. prosince 2007 v 21:56 | Reagovat

paolo:podle me se sice fiXe neda rikat underground,ale nejaka priserna komerce to taky rozhodne neni.Jedini co me momentalne sere jsou ty reklamy t-music,ktery se vsude objevujou,ale VF proste potrebovala sponzora,a vysledek je skvelej zvuk,projekce a koncert za stovku(o moc min nestoji ani klasicky klubovi party jako Volant,Totalni nasazeni nebo houba).Mimo to po skonceni Fenomen tour urcite pojedou na klubovi turne se zastavkou treba tady v Teplicich(klub Bozak je asi pro 100 lidi) a (snad) uz nebude zadna Lucerna nebo Semilasso pro 1000 lidi.Kdyby byla fixa tak hrozne komercni jak rikas,proc by do takovejch minimalnich mest a tim padem i klubu jako Teplice,Prostejov,Litomyšl jezdila?Proc nepojede po sportovnich halach a arenach a nic jinyho?Asi to nbude tak hrozny,co?

Dalsi vec(ktera tentokrat dost vadi i mne)je ten "vývoj kapely".To určitě dost souvisí s tim rozdílem koncertů dnes a před 4-5 lety,protože koncerty v te dobe obsahovaly výhradně věci z desky Brutální VŠechno popř. Bestialně Šťastní,prostě to musel bejt nářez:)S Krásou Nesmírnou to už šlo trochu z kopce,jediný nářezy byly Komik Lobotomik,DDR Kapela a mozna este teda ta MAzoretka:)No a co chcete hledat na fenomenu?Nektery pisnicky sou tam dobry -treba Cernej LEs se trochu blizi starsim albam,nebo Zen Kone- ale s takovimhle tempem bude dalsi album plny Dezolatu a Darlingu a dopadne to jak s Divokym Billem:))

52 Diablo Diablo | 6. prosince 2007 v 21:59 | Reagovat

fíháááá:Vstřícný sice jsou ale jestliže ted pri Fenomenu meli vetsinu koncertu ve velkejch KD,a lidi byly od nich 2-3 metry tak ten kontakt upada...a proto doufam ze po novim roce budou kluby:))

53 romek romek | 7. prosince 2007 v 0:36 | Reagovat

diablo:nářezy na krase podle mě: Targa florio, Komik Lobotomik,DDR banda,Mažoretka,Tančírna, Ve sladký ulici-to nehrajou. Odraz slunce v karaoke, Francouzka. To je víc jak půlka plus Jak bubnuje Charlie je taky docela nářez.

Fenomém: Ruzyně, Trampolína, Žen koně,Druhá půlka žárovky, Barová turistika. Řasenka někde mezi.neviděl bych to zas tak černě a třeba Darling nebo 33 cigaret a Emigrant sou proti písním Billa pořád ještě o dost větší nářezy plný energie. Byl jsem na koncertě v Brně a tolik skoků z podia jsem neviděl hodně dlouho. Kontakt je furt dobrej.

54 Diablo Diablo | 7. prosince 2007 v 15:45 | Reagovat

OK sice jsem to trochu prehnal ale V targa Florio,Charlieho, Žárovku nebo řasenku bych tam neřadil,ale to je jedno záleží na názoru:)A kontakt tam třeba este dobrej bude,ale kdyz se mrknes treba na koncert z Fabriku,tak rozdíl tam je viditelnej:)

A jeste k ty praci:Mardi s Mejnem se flakaj,Mejla dela grafika a Pítrs taky maka ale uz presne nevim co:)

55 Terka Terka | 8. prosince 2007 v 19:56 | Reagovat

Já sem si to celé teda nečetla(mysym jako šechny zprávy) ale jak tam píše romek(49 komentář) že třeba ostatní skupiny mají drahé koncerty tak mimochodem... já sem byla na Gaiu Mesiuh ZADARA...tak nepiš přístě kraviny...:oD

56 paolo paolo | 11. prosince 2007 v 14:15 | Reagovat

já už sem se k tomu myslim vyjádřil dost, tak nemá cenu tu něco (muj nazor na věc) dokola omýlat, aby si někdo nemyslel že mu tady cpu svuj názor :DD co se týče mejch komplexů, tak si je vybíjim rozhodně jinym způsobem než je tohle co tu řikal ten cápek, další z podfaktorů je ten, že by mě to asi dostatečně neuspokojilo /to vybíjení/ ... ještě k těm deskám a trackům - je víc než jasný, že se většině (aspoň co tady píšete) se jeví jako nejlepší brutální všechno a bestiálně šťastní - a ted si představte že byly třeba jen tyhle desky v jakémsi oběhu, a jak pak musel vypadat koncert? Něco podstatně jiného než teď...jiný (lepší?) lidí, jinej způsob podání koncertu ze strany fixy...byli to prostě "neznámí punkáči" a to je dělalo tak vyjimečnými...co se týče mejch názorů na desky tak jak už bylo řečeno s krásou nesmírnou to upadá...sou tam pecky, ale rozhodně méně...jesli se mi na fenoménu líběj-jakože fakt hodně líběj-4 tracky, je to možná hodně...každopádně jak sem zmínil, nechci tady někomu něco ?vnucovat/cpát?...je to můj názor na věc a to stejně tak i Vám těžko někdo změní..s tim divokym billem každopádně naprostej souhlas..

57 zd zd | Web | 17. prosince 2007 v 16:22 | Reagovat

no ja si myslim ze fixa je fakt super a i presto ze posloucham rap a hiphop tak se mi libi asi proto ze sou to mi kamosi a ze je dost dobre znam no proste to jsou mi znami jo a fakt hrajou dobre jo a autore pls helpnes mi s blogem??PLSPLSPLSPLSPLS PLSPLSPLSPLSPLSPLS PLSPLSPLSPLSPLS pis do komentaru dik jindra

58 zd zd | Web | 17. prosince 2007 v 16:23 | Reagovat

na muj blog

59 punkérka Sára Tučková ou je.xDáá to je dneska ale sranda co.xD aha on se ten komentář píše kapičku nííž xD ale já to přece vím tak že já sem vaše nejvíc kámoška xD jo a mužete mi říkat slečna nejvííc nej nejlepčí xD punkérka Sára Tučková ou je.xDáá to je dneska ale sranda co.xD aha on se ten komentář píše kapičku nííž xD ale já to přece vím tak že já sem vaše nejvíc kámoška xD jo a mužete mi říkat slečna nejvííc nej nejlepčí xD | 31. prosince 2007 v 22:33 | Reagovat

ááá fixa je božííí xD to je vše co sem vam chtěla zdělit xDxD..kdyby ste se někdo chtěl vyjadřovat k mímu názoru tak to vam přeju to opisovani mého krásneho jmena xD..leda že by se tu našel taký chytrý člověk který by to uměl zkopčit..ale nevim no xDxD....

60 Diablo Diablo | 26. ledna 2008 v 22:47 | Reagovat

zd : jo tak ty jsi urcite priklad skalniho fandy VF...kolik od nich znáš pisnicek?1?2?

paolo: Hele zase se to vraci celkem k normalu,cely jaro klubovy koncerty se vstupnym lehce pres stovku,na slovensku vsechny za 100,-Sk...co na to rikas?:D

61 Diablo Diablo | 27. ledna 2008 v 10:49 | Reagovat

Akorat je průser že budou hrát na cenách Óčka,po boku třeba  

Ewy Farne,Elánu, nebo Divokýhi Billa nebo co já vim co tam ještě je...nadruhou stranu jen ať si to zkusej,uvidej že je to na houby a už na podobných akcích nezahrajou:))

62 kikca kikca | 12. února 2008 v 15:10 | Reagovat

to Diablo: :D ja myslim ze se nemusis bat protoze po tom vykonu jakej tam predvedli--nee ze by byl blbej! naopak byl vybornej!! (:D ty skoky:D)ale narozdil od tech ostatnich "skupinek a zpevacicek"..---proste myslim ze uz je na zadnou takovou akci ani nepozvou:D stejne proste mam je rada!!

sice nejsem fanousek dlouhou dobu...ale tak aspon sem nezacinala na mazoretce ale na drogovym vecirku a nine:)

63 Diablo Diablo | 13. února 2008 v 22:01 | Reagovat

tak nakonec to bylo dost dobrý:)Nehráli ohraný nebo komerční věci (narozdíl od všech ostatních) jako Dezolát nebo Mažoretka,a dost to rozjeli:DMardiho zhulenost supr a ty kecy se skinheadama nebo tim filmem byly výborný:)o skocích na konci ani nemluvim:D:D Ještě škoda že v tomhle stavu nezpíval Drogovej Večírek nebo Čápa:)

64 kikca kikca | 14. února 2008 v 21:40 | Reagovat

meli dat country:) to by vsechny rozsekalo:)   asi si zajdu na monstrum...

65 masér masér | 25. února 2008 v 19:21 | Reagovat

Tady vidíte, že fixa na nějaký vstupování do estrádních řad těžce sere a ještě ke všemu dělá dobrý písničky.

66 Sadako Sadako | Web | 19. ledna 2016 v 3:55 | Reagovat

Co se týče té komerce, tak jako, která kapela na svý hudbě nechce vydělávat? Jak by se vám líbilo, mít zaměstnání snů, jako je to u těch hudebníků, kteří už se živí jen hudbou? A jak tu tak mluvíte o tom, jestli to fiXa dělá pro lidi nebo pro prachy, tak vám to může bejt úplně jedno. Ale jen tak mimochodem, myslím, že Márdi říkal, že chvíli nehrajou a už je svrběj prsty. ;) A taky, přijde vám snad málo, že fiXa je jedna z mála známých kapel, u které si lidi můžou pařit na jevišti a skákat z něj do davů? Já to teda na koncertech moc nevidím.
Někdo z fiXy (už nevím, kdo to byl), řekl, že jim ty kluby, liďáky a kulturáky stačej a že nepotřebujou vyprodat třeba O2 Arénu. Tak to vidíte. :) A osobně si myslím, že je to tak lepší, že fiXa hraje po těch klubech a liďácích a kulturácích (když teda nehraje venku nebo na nějakym fesťáku, co je vevnitř), protože si na ně radši zajdu tam a ne někam, kde se dostanu do první lajny a stejně mám to pódium 5 metrů daleko. :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama